NB! Kasuta sooduskoodi Kevad2019

OSTUINFO

OSTUINFO

 
E-poest ostmine
Valige sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Kaubakogust saate ise muuta toodete all olevast kastikesest või ostukorvi sisust (kindlasti jälgige saadaolevat lao jääki toote all olevast kogusest). Kui olete valikud teinud, liikuge edasi ostukorvi. Kontrollige tooted ja kogused, valige saatmisviis ning kinnitage tellimus. Sisestage kontaktandmed, kontrollige e-mail ja telefoninumber. Kui tellite pakiautomaati, siis ei ole vaja postiaadressi sisestada!
NB! Soovitame tellimuse kohest kinnitamist, sest Ostukorv ei säilita oma sisu. Ostukorv kustub ka siis, kui mõni toode, mis on Teie ostukorvis, ostetakse teise kliendi poolt ära.
Tellimuse esitamisel soovitame registreeruda (tehke "linnuke" kasti: registreeri ka kasutajana), siis näete oma tellimuse staatust konto pealt, säilib tellimuste ajalugu ja saate osa püsikliendi soodustustest (eeldusel, et arve ka tasutakse).
Tellimuse kinnitus saadetakse automaatselt Teie e-mailile. Kui Te sellist e-maili ei saa, võtke palun meiega ühendust ja saadame arve uuesti.
Tellimuse esitamisel oodake kindlasti ära vastusleht, mis kinnitab tellimuse kohale jõudmist andmebaasi (ärge "klikkige" mujale ja ärge vajutage back-nuppu, vastasel juhul võib tellimus mitte kohale jõuda).
Kui soovite tellida ilma registreeringuta, ärge tehke linnukest kasti: registreeri ka kasutajana. Kahjuks küsib programm ka siis Teie käest paroole (kuigi neid ei lähe vaja).
Tellimusega hakatakse tegelema peale makse laekumist ja kaup pannakse teele 1-7 tööpäeva jooksul. Arve eest saab tasuda panga ülekandena. Maksetähtaeg on 7 päeva, pikem tähtaeg vaid kokkuleppel. Tähtaja möödumisel tellimus tühistatakse. Tasumisel märkige makse selgitusse arve number.
E-poes olevad tooted on üldjuhul laos olemas. Kui toode mingil põhjusel puudub laost, siis võetake Teiega ühendust ning pakutakse välja toote asendamist teise samaväärse tootega või makstakse raha tagasi 7 tööpäeva jooksul.
Kui soovite saada olemasolevatest pakenditest väiksemaid koguseid (näiteks: 5 mobiiliripatsi asemel 1, 10 helme asemel 2 jne.), siis kirjutage sellest e-mailile.
Ostjal on õigus tellimus tühistada enne kauba väljasaatmist, raha tagastatakse ostjale hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tühistamiseks saatke teade e-mailile.

KUI TELLIMUST SOORITADES REGISTREERIMINE EBAÕNNESTUS (nt. jäi "linnuke" vastavasse kasti tegemata, andmed ei salvestunud) JA KONTOT EI OLE OLEMAS, VÕTKE PALUN ÜHENDUST, TEEME KONTO TEILE ISE. Konto registreerimise õnnestumise korral tuleb Teile e-mail, mis palub konto aktiveerida. Kui Te sellist kirja ei saanud, siis suure tõenäosusega registreerimine ebaõnnestus.


Kui tellimuse tegemine ei taha õnnestuda (nt. epood "streigib"), võite saata oma ostusoovid ka e-maili peale. Ka siis andke e-kirjaga märku, kui tellimust tehes läheb midagi viltu ja tahate parandust. Teen uue arve.


Kui e-mail on loetamatu, andke märku vastusega, kirjutan Teile teise e-mailiga (alennahelmed@gmail.com)

NB! Kui Te muudate konto peal oma e-maili, andke palun mulle ka märku, sest e-maili muutmine kustutab püsikliendi soodustuse.

Soodustused
Eesti piires tellimused väärtusega 30€ ja rohkem on saatmiskulu 0€.
NB! Kui ostukorvi summa jääb püsikliendi (või sooduskupongi) allahindluse tõttu alla 30€, siis arvestatakse saatmiskulu endiselt. Ostukorv ise allahindlust ei arvesta, see kajastub alles lõpparvel. Soovitus: arvestage ise ostukorvi koostades allahindlus (vastav protsent) juurde! Oma allahindlust näed kupongi lahtri kõrval.
Soodustused registreerunud kliendile
Registreeruda saab peale ostu sooritamist (vastavasse kastikesse tuleb "linnuke" teha), kõik ostu sooritanud ja arve tasunud registreerunud kliendid kvalifitseeruvad püsikliendiks ja neile kehtib järgnevatel ostudel püsikliendi allahindlus 5%. Vastavalt ühe kalendriaasta jooksul tehtud tehingute väärtusele määratakse registreerunud klientidele järgneva aasta jaanuari kuu jooksul uued staatused ja allahindlused, sellest teavitatakse klienti e-maili teel. Teavitus tuleb ainult pronks-, hõbe- ja kuldkliendile. Kui kliendil on püsikliendi staatus (5%), siis selle kohta teavitust e-mailile ei tule. NB! Uus staatus kestab aasta, s.t. jaanuarist detsembrini. NB! Soodustuse saamiseks tuleb sisse logida!
Püsiklient - 5% (registreerunud ja arve tasunud klient)
Pronksklient - 7% (kalendriaastas on tellitud summas 30-49,99€)
Hõbeklient - 10% (kalendriaastas on tellitud summas 50-79,99€)
Kuldklient - 15% (kalendriaastas on tellitud summas 80€ ja rohkem)

Lisaks eelnevale:
Kauaaegsele lojaalsele kliendile hakkab iga 200€ täitumisega kontole lisanduma lisa allahindlusprotsent, mis enam ei kustu. Maksimaalselt on võimalik saada lojaalse kliendi allahindlust kuni 10% ja kokku allahindlusi kuni 25% (lojaalne+kuldklient).

Mitme erineva soodustuse korral valib süsteem tootele automaatselt suurema soodustuse, seega kehtib tootele üks soodustus korraga, soodustused kajastuvad lõpparvel.

Transpordile soodustused ja allahindlused ei kehti.

Kohaletoimetamine (Eesti piires 1-7 tööpäeva)
Omniva tähtstandardpakk (SMS teavitus) 4,05€
Omniva pakiautomaat (Post24) 3,00€
Kuller Postimüük (Omniva) 4,90€

Itella SmartPOST 2,57€
UUS! DPD Pickup 2,46€ (saatmine DPD pakiautomaatidesse ja pakipoodidesse)


​Hinnad sisaldavad ka pakendit (turvaümbrik või pappkarp mullikilega).

Tellimus alates 30€ on postikuluta (ostukorvis ei kajastu püsikliendi  ja sooduskupongi allahindlused, arvestage see ise juurde, kui arve jääb allahindluse tõttu alla 30€, siis arvestatakse saatmiskulu juurde).

Muud saatmisviisid:
Kaubale ise järele tulles (Otepää ümbrus või tuttavate kaudu) - Kokkuleppel
Lisatellimus (koos põhitellimusega)
Lihtmaksikiri 1,48€ (ostja vastutusel)
Tähitud maksikiri 3,25€
Lihtmaksikirjal ja tähitud maksikirjal ei tohi ümbriku paksus ületada 2cm ja kaal võib olla kuni 250g. Kui tooted antud mõõtudesse ei mahu, tuleb mingi muu saatmisviis valida.

Paki saatmine Euroopasse ja mujale
Valige - Kokkuleppel; saadame transpordikulule eraldi arve vastavalt Omniva (või muu) hinnakirjale.

Kauba tagastamine
Ostetud kaupadele kehtib alates tellimuse kättesaamisest 14-päevane tagastusõigus. Kaup tagastatakse ostja kulul. Transpordi käigus viga saanud tooted ja defektiga tooted vahetame ümber või tagastame raha (probleemseid tooteid ei ole vaja tagastada). Tagastamisel saatke teatis e-mailile või kasutage taganemisavalduse tüüpvormi, mille saate alla laadida siit. Raha tagastatakse ostjale kas peale kauba kättesaamist või 14 päeva jooksul taganemisavalduse saabumisest. Kui tagastatakse kogu tellimus, siis hüvitame ka postikulud (mitte tagastamiskulud). Pretensioonide esitamise õigus 2 aastat - kõikidele muredele on võimalik leida lahendus.

Käsitööehetega ei tohi käia ujumas, saunas ja teistel veeprotseduuridel. Tuhmumise ja oksüdeerumise vältimiseks hoidke ehteid kuivas ja õhurikkas kohas (Nt. ärge jätke vannituppa, kilekotti ja tihedalt suletud nahkkarbikesse), kokkupuutel kosmeetika ning lõhnaõlidega võivad metallosad reageerida.

Kõikide probleemide korral võtke ühendust e-maili teel: info@alennahelmed.ee

Alenna OÜ ei avalikusta tellijate isikuandmeid kõrvalistele isikutele ja kasutab neid ainult tellimuste täitmiseks, teenuste osutamiseks ja kaupade/info pakkumiseks. Kui klient ei soovi saada müügipakkumisi, siis võib ta selle kohta jätta teate ostu sooritades märkuste lahtrisse, võib saata teate listist loobumise kohta e-mailile info@alennahelmed.ee ja saab ka loobuda vajutades uudiskirja all olevale vastavale lingile. Konto kustutamise soovi korral saatke teade e-mailile.

Alenna OÜ ei ole käibemaksukohuslane.



 
   

 
 






                       


 TAAS MÜÜGIL!


Liitu uudiskirjaga
Teie nimi:
E-mail:
      


                     

                

        


          dpd-group

 
Koduleht Elitec'st